جای خالی ..........
 
برگهای پاییزی خاطرات من
 
 
دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : مریم

                             نمیدانــــم ،بعـد رفتنتـــــــ ،

  کدامیــن کشیـــدن سختــــــ تــر استـــــ ،نفــس یــا انتـــظار



نظرات شما عزیزان:

علی0192
ساعت10:51---10 تير 1392
سلام دوست گلم خوبی ؟ خوشی؟ الهی که همیشه سالم و سلامت باشی . من خودم یکی از کاربرای قدیمی و یک ساله ی لوکس بلاگم اینم آدرس وبم==alireza0192.loxblog.com


عزیزم اومدم دعوتت کنم به یک روم حرفه ای و دوست داشتنی


و بهتر از اون اینه که کاربرای مودب و دوست داشتنیی داره


خودمم سه چهار ماهی هست که توش فعالیت میکنم با اسم علی0192 و الانم ناظرم . اینم بگم که این روم 2تا مدیر و 1ناظر که من باشم داره یعنی تو میتونی با یک هفته فعالیت خوب ناظر یا حتی ناظر ارشد شی پس منتظرتما دم شما گرم که میایی این روم رو به دوستای گلت هم معرفی کن


اینم آدرسش====www.lokschat.ir


منتظرتم


بای.
پاسخ:سلام علیرضا .مرسی از دعوتت چشم میام یه سر میزنم.موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


از اینکه وبلاگ منو که متعلق به خود شما دوستان هستش رو انتخاب کردید بی نهایت سپاسگذارم امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد با تشکر مریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برگهای پاییزی خاطرات من و آدرس maryam.z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 867
بازدید کل : 37102
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1