بی دعوت ...
 
برگهای پاییزی خاطرات من
 
 
دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, :: 10:2 ::  نويسنده : مریم

                   تنهایی را دوست دارم
 بی دعوت می آید، بی منت می ماند، و بی خبر نمی رود



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت19:27---10 شهريور 1392
نگاهت کافی است تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگی







رویا
ساعت18:47---10 شهريور 1392
سلام اجی مریم خودم
خوبی الحمدااله که؟؟
عالی بود...خیللللیییییی
آفلین ایج خودم


مسعود
ساعت10:01---9 شهريور 1392
سلام عزیزم وب قشنگی داری امیدوارم زندگیت شاد باشه

amir
ساعت11:30---7 شهريور 1392
سلام ابجی مریم من لینکتان کردم شما هم مرا بلینک

meysam
ساعت11:17---4 شهريور 1392
باعرض سلام و خسته نباشید بخدمت شما دوست عزیز.
از وبتون دیدن کردم خیلی باحال بود.
اگه خواستی تبادل لینک کنیم.
لینکم کنید خبر بدید تا شما رو لینک کنم.
ms7496.loxblog.com



باتشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


از اینکه وبلاگ منو که متعلق به خود شما دوستان هستش رو انتخاب کردید بی نهایت سپاسگذارم امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد با تشکر مریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برگهای پاییزی خاطرات من و آدرس maryam.z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 850
بازدید کل : 37085
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1