قسمت
 
برگهای پاییزی خاطرات من
 
 
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : مریم

                

چـــــــــه دلگیــــــــر میشــــــــوم

                                 

    تـــــــــــو هستـــــــی

                                                      

     مــــن هستــــــــم

     

          ولــــــــی

 

  قسمتـــــــــ نیستــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت13:25---2 ارديبهشت 1392
سلام

میخواهم با وبلاگ شما تبادل لینک کنم اگر موافق بودید وبلاگ من را با موضوع مطلب همه جوره لینک کنید و لطفا بگویید من وبلاگ شمارا با چه موضوعی لینک کنم ؟

باتشکر


پاسخ: سلام مرسی از اینکه به وبلاگ من سر زدید من شما رو لینک میکنم ..توی وبلاگ خودتون براتون نظر دادم میتونید اونجا موضوع مطلبو ببینید


زهره
ساعت10:14---2 ارديبهشت 1392
سلام مريم جان از وبلاگ قشنگت ممنون ازاينكه امروز به من سرزدي باز هم سپاسگزارم اميدوارم تو درس هات موفق باشي حتما سعي ميكنم تا چند روز ديگه تبادل لينك داشته باشيم
پاسخ: سلام زهره جون وبلاگ تو هم قشنگه و میدونم بهتر از اینم میشه....


reza
ساعت12:33---29 فروردين 1392
چه دلگیر میشوم...................





وقتی..............................



توهستی....................

ولی....................

قسمت نیست.............



---------------------------------------

سلام مریم جان چطوری عزیزم ؟؟؟

ممنون از نظرات خوشکلت که میای میذاری . واقعا ممنون .

راستی دلت میخواد خودت هم بیای تو وبلاگمون مطلب بذاری ؟؟؟ هم معروف میشی هم نقشی تو وبلاگ داشته باشی . اگه دوست داشتی بیای خبرم کن و اگه هم که دوست نداشتی هیچ مشکلی نیست با نظرات شیرینت خوشحالمون میکنی
پاسخ: سلاممم رضا جون خوبی ...اره دوست دارم بیام تو وبلاگت چون واقعا معرکه است نه به خاطر این چیزی گه گفتی ..به خاطر جذاب و عالی بودن وبلاگت ...


reza
ساعت16:57---20 فروردين 1392
به لطف بازدیدکنندگانی همچون شما وبلاگ ما هم پیشرفت خواهد کرد

reza
ساعت23:30---19 فروردين 1392
سلام . خوبی مریم جان ؟؟ ممنون از لطفت که به وبم سرزدی خواهر گلم . البته وبلاگ ما هرچی هم باشه به پای وب شما که نمیرسه . کار شما هم محشر هست .
پاسخ: سلام رضا ...مرسی خوبم داداش...بی تعارف واقعا وبلاگت زیبا و جالب بود و هست امیدوارم بهتر از اینم بشه


هنرکده
ساعت9:56---17 فروردين 1392
همه دنبال افزایش رتبه تو گوگل افتادن منم می خوام با شما بلینکم شاید برا منم خبری شد





بیا تو سایت من تبادل آدرس کنیم تا این پیج رنک گوگل آپدیت نشده





منتظرم
پاسخ:سلام ..تو همین هنر کده رویای طلایی هستی؟؟


رویا
ساعت11:46---28 اسفند 1391
سلاممممممم مریم جونم خوبی؟

خیل مطالبت قشنگ و تکون دهنده است خخخخخخخخخپاسخ:ســــــــــلام اجی رویا جونممممم...میسی که اومـــــــــــدی نظر دادی...یه دنیا دوســــــــــــت دارممممممممم


Balistan
ساعت15:18---22 اسفند 1391
سلام آبجیییییییییپاسخ:سلام مهــــــــــدی جان خوبـــــــــــــــــــی مرســــــــی از اینکه بهم سر میزنی......یه چند وقت نتونستم بیام وبلاگ ..بازم مرسی داداش جـــــــــــــــــــونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


از اینکه وبلاگ منو که متعلق به خود شما دوستان هستش رو انتخاب کردید بی نهایت سپاسگذارم امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد با تشکر مریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برگهای پاییزی خاطرات من و آدرس maryam.z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 841
بازدید کل : 37076
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1