مال تو
 
برگهای پاییزی خاطرات من
 
 
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : مریم

    هــــر چــــی آرزوی خـــوبــــــه مـــــال تـــــو

              هــــر چـــــی کـــه ،خاطــــره داری مـــال مـــــن........



نظرات شما عزیزان:

reyhane rahbar
ساعت19:37---24 ارديبهشت 1392
duste golam, link mikoni mano?

ریحانه رهبر
ساعت9:19---24 ارديبهشت 1392
سلام مریم جونم

مرسی عزیزم ه اومدی . من لینکت کردم گلم

بازم بیا پیشم
پاسخ:فدای تو ریحانه جونم ...حتما گل من میام


ریحانه رهبر
ساعت9:02---24 ارديبهشت 1392


پشت یک کوه واژه پنهان شدم

و تو در پشت چشم هایم ، چشم می گذاری

و من تا می توانم چشم هایم را می بندم

تا مرا پشت این کلمات پیدا نکنی





وبلاگ عالییی با مطالب فوقالعاده ای خوندم

منتظرت هستم تو وبلاگم . زود بیا قهوت سرد نشه


پاسخ:سلام مرسی ریحانه جونم این وبلاگ متعلق به شما تک تک دوستان هستش .چشم میام حتما به وبلاگت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


از اینکه وبلاگ منو که متعلق به خود شما دوستان هستش رو انتخاب کردید بی نهایت سپاسگذارم امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد با تشکر مریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برگهای پاییزی خاطرات من و آدرس maryam.z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 871
بازدید کل : 37106
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1